Els teus comentaris

Hola Riallers, m'agradarà molt rebre els vostres comentaris sobre la vostra experiència amb les sessions de Risoteràpia o Coaching Lúdic, o qualsevol altra activitat que hagueu compartit amb mi.
Una forta abraçada i fins aviat!!! María

Correo electrónico 30. oct., 2018

Montse de lavern

Hola Maria, vaig estar molt a gust. Vaig gaudir com una nena petita. Ho tornaria a repetir. Una gran experiencia

Correo electrónico 1. ago., 2018

Anna

Per mi ha sigut molt satisfactori, un bon aprenentatge per la vida. Ho recomano a tothom i sobretot si passes per moments un xic tristos que la vida ens regala massa sovint.

És una teràpia grupal fantàstica.

Gràcies Maria i a tots el companys que vam compartir l' experiència.

Correo electrónico 30. jun., 2018

Daniel Tubau Socies

Molt bona experiència!!

Hi vaig anar per recomanació d'una altra persona

He fet el taller de teatre nivell 1 , en surto encantat i li he tret molt profit en moltes vessants de la vida , vaig anar-hi en un moment delicat de la meva vida, i en surto molt reforçat


Recomanable al 100%

Correo electrónico 26. may., 2018

Mercè

Agraïda d'haver gaudit d'un moment de retrobament amb mí mateixa i amb els altres! Connectant emocions i reconeixent-me... Gràcies María per facilitar i acompanyar des del respecte 💜 !

Correo electrónico 15. may., 2018

Activa't, tu pots!

Amb el grup de diversitat funcional Activa't, tu pots!! hem fet sessions de Risoteràpia i ha estat una experiència molt positiva tant pel grup com per cada un de nosaltres.

Correo electrónico Web 14. may., 2018

Meri Orri

Hola Maria, primer de tot donar-te les gràcies per la classe tant amena, emotiva i divertida... sense voler tot fluïa, ets genial!!

M’ho vaig passar molt be, mai havia imaginat que una classe em pogués aportar tant, rialles, emotivitat, amor, benestar, desbloqueig emocionals , connexió, empatia, diversió... una experiència per repetir-la!!


Ha totes les persones amb les que vaig compartir aquesta experiència, gracies per deixar-vos conèixer una mica mes, per la vostra empatia, les vostres rialles i les abraçades, quan mes falta feien.

Correo electrónico 14. may., 2018

Montse

Una sessió molt interessant i alliberadora la que vam viure el passat dissabte 12 de maig a Torrelles de Foix. Vam riure, clar i també vam compartir emocions intenses amb les companyes de curs de la mà de la Maria. Molt recomanable i per repetir

Correo electrónico 13. may., 2018

Sara

Ment en blanc i viure aquesta experiència que no et deixa indiferent. Moltes gràcies María

Correo electrónico 13. may., 2018

Antonia

Jo amb la María he fet la millor risoteràpia I he passat uns dels moments més divertits I emocionants de la meva vida. Per això recomano a tothom que s'apuntI. Moltes gràcies!

Correo electrónico 13. may., 2018

Àngela

Gràcies Maria en nom de L'Associació de Dones de Torrelles de Foix. Vam disfrutar molt del teu taller; avui m'han dit que van poder treure moltes emocions atascades. Us ho recomano molt.

Correo electrónico Web 12. may., 2018

Isabel del Pilar Valero

Què puc dir de la Maria com a professional? No trobo la paraula adient que la descrigui. Potser no s'ha inventat. Millor serà descriure el que he viscut amb ella, en aquest camp. Soc poeta i faig recitals sovint. Un dia vaig perdre la veu i la seguretat.
Vaig confiar en ella, sortosament. Em va ajudar, tot regalant-me molts recursos: respiració, concentració, presència... Ho va fer amb interès, paciència, perseverança i un munt de jocs I de rialles, que em van relaxar.

GRÀCIES, Maria! Ja saps que ets la meva professora preferida. T'has guanyat la meva admiració més profunda. Sempre comptaré amb tu.

Correo electrónico Web 12. abr., 2018

Marta

Aquest passat dissabte vam tenir la sort de conèixer a la Maria, que ens va fer treure tot el millor de cadasquna de nosaltres en una sola sessió de risoterapia on els problemes i mal de caps van quedar apartats per un instants fent-nos entrar en un món
de riures i felicitat, on els perjudicis i vergonyes també es van quedar fora fent-nos gaudir de la bojeria més sana del món. Mil gràcies Maria!!!

Correo electrónico 9. abr., 2018

Alba

Recomano moltíssim les sessions de risoteràpia; un moment per un mateix, per desconectar de la rutina, per jugar i riure. Tothom ho hauria de provar, surts amb les piles carregades! Gràcies María!

Correo electrónico 9. abr., 2018

Mar

Hola riallers! Vaig gaudir fa no gaire f una sessio de risoteràpia...ohhh m'ho vaig passar bomba i inclus junt amb una altra amiga van riure tant que no podiem parar... no t'ho perdissss

Compartir esta página